今天我变成大佬了嘛

身边冬天迟钝,心中群山奔涌


病娇的角逐

Tell all of your friends that I'm crazy and drive you mad
告诉你的亲朋好友,我已经疯了,惹得你怒火中烧
That I'm such a stalker, a watcher, a psychopath
我是个跟踪狂,偷窥者,神经病
Then tell them you hate me and dated me just for laughs
告诉他们你对我恨之入骨,约会只是为了嘲笑我
So, why do you call me and tell me you want me back
你为什么给我打电话恳求我留下来
You maniac
你这个疯子
                    ――Conan Gray《Maniac》

评论

热度(13)